iddaalianaliz - Ana Sayfa

 

Bazı günler gerek işlerimizden dolayı , gerekse analiz edilecek kalitede maç bulunmamasından tahminlerimizi aktaramıyoruz.Burda ben dahil bütün arkadaşlarım size hergün tahminler verebilirdi , Ama size güvenmediğimiz tahminleri verip ters köşe yapmak istemediğimiz için bazı günler vermiyoruz.Ligler başlayınca kesintisiz ve liglerdeki hemen hemen tüm karşılaşmaları analiz edip sitemize koyacağız.Bol Şanslar.(Admin)



Bu sayfa hakkındaki son yorum:
Yorumu gönderen::16.02.2011, 19:06 (UTC)
(locked user)
başarılar xD

Yorumu gönderen::27.07.2010, 07:35 (UTC)
iddaalianaliz
iddaalianaliz
Kapalı

KALEDESPOR HANİ YAZAMAZDIM LAN BURAYA OORPUS LCOUĞU

Yorumu gönderen::27.07.2010, 07:13 (UTC)
iddaalianaliz
iddaalianaliz
Kapalı

LAN GOOGLE İBNELERİ3GÜN TATİLDEYDİK HEMEN SİLMİŞSİNİZ PİÇLER

Yorumu gönderen: bahis, 16.07.2010, 20:45 (UTC):
muhtesem bir site.artık her zaman sizin tahminlerinize oynıcam.6 temmuzdan beri maç tahmini yapıyorsunuz bir kere bile yanılmadınız.tebrikler..

Yorumu gönderen: FENERBAHÇE, 14.07.2010, 14:44 (UTC):
siteniz güzel olmus daha da geliştirebilirsiniz . saygılar.

Yorumu gönderen: Halil, 11.07.2010, 17:40 (UTC):
Siteniz güzel olmuş açıldığından beri tahminlerinizi takip ediyorum çok başarılıssınız zaten bir tek kişi ile değil bir kaç kişi ile ortak fikirler oluşup burada yayınlıyoruz demişsiniz gerçektende güzel bir iddaa sitesi gelişmenizi google da ön sıralara çıkmanızı umuyorum..

Yorumu gönderen::11.07.2010, 02:46 (UTC)
(locked user)
siten başarılı bi site emeğinize sağlık bakıyorumki hergün büyüyosunuz siteden memnun kaldım düşündümki sitenizi kendi sitemde yayınlamak istiyorum tabiki reklamınızı eyer dikey çapında reklam hazırlarsanız bana ulaşın e-mail adresime yollayın adresim: kod17w4@yahoo.com.tr

Yorumu gönderen::10.07.2010, 15:10 (UTC)
pivotistan
pivotistan
Kapalı

Siteniz güzel olmuş Tasarımda biraz daha emek verirsen güzel olur

Yorumu gönderen::06.07.2010, 18:24 (UTC)
iddaalianaliz
iddaalianaliz
Kapalı

Selam , günlük iddaa tahminlerini sitemizde güncel olarak takip edebilirsiniz.

Yorumu gönderen: hserkan31, 06.07.2010, 17:19 (UTC):
slm



Bu sayfa hakkında yorum ekle:
İsmin:
Mesajınız:

Bugün 1 ziyaretçi (1 klik) kişi burdaydı!
Muhabbet Sohbet Arkadasim
Bu web sitesi ücretsiz olarak Bedava-Sitem.com ile oluşturulmuştur. Siz de kendi web sitenizi kurmak ister misiniz?
Ücretsiz kaydol